Idol, packning och ett glas rött

Idol rullar på tv:n, jag har kartonger högt och lågt och ett glas rött till hands! Äntligen fredag, som jag har längtat alltså. Håller på och ska packa det allra sista nu för i morgon klockan 09,00 kör första laset iväg mot stan. WAAAAAAAAHH, fan vad kul det ska bli. Lite små sorligt -men kul!

Sen i morgon kommer Malin och Maria över också för att inspektera min nya lya, ska bli jättekul att träffa Stockholms-ullan igen, har saknat henne så! (Malin också,såklart! Haha!) Kommer bli myyssssss!!!

Nu har jag inte tid att sitta här för det är somsagt dags för det sista rycket nu, sen ska jag hem till min älskling och sova där inatt. Längtar efter att få krypa ner i sängen och ha hans armar om mig. Någon som vill packa åt mig nu så jag kan pinna iväg på en gång? :)


Vi hörs när vi hörs för nu är det storstan som gäller för mig och jag måste fixa mitt 3internet som sugerk** nu. (Tokjävlaförbannad) Hursomhelst;

HAVE A FUUUCKING GOOD ONE !!!!
x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0