Ibland händer det (:

Teori-intensivkursen är äntligen slut. Det är en bra början Michaela! Är så jävla stolt över mig själv att jag släpade iväg mig till bilskolan. Jajajaja, jasg ska sluta tjata om mitt förbaskade körkort som inte riktigt är mitt än. - Men snart. ;)

Äntligen är det fredag i morgon, men inte jobbar vi halvdag inte. Nä, inte vi -Men alla andra. UUUUUH, tråkigt som fan. Skulle verkligen behövt några extra timmar och packa... Shit jag börjar bli lite små nervös nu !!!!!!!

Sen är det ju Halloween i helgen, jättetråkigt att jag förmodligen inte kan hänga på något roligt som händer.. Det känns liksom som att ingen planerat något i år? Även om man inte brukar ha världens partajpartyn så brukar iaf något styra upp något trevlig middag. Om man fått iordning lite i lägenheten (vilket jag absolut inte tror, men om) så kankse man ska bjuda över flicksen någon kväll och dra en skräckisfilm. Det är ju trottsallt helg för det. ;)


Snart är man en stadsUlla alltså, -igen! ;)



Have a good one bäbisar. X

  


Nu kommer jag och joinar dig i stan Björk! :D:D:D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0