Hello You

Work, work, work och work. Fan vad vissa veckor är långa?! Känns som att denna vecka har hållt på i 3 månader och att det minst är 5 kvar till helgen som bara består av 3h. Hahah, okej så illa är det kankse inte. 2 dagar kvar till lite ledighet!

Efter jobbet idag blev det stan med Ullan på jobbet, irrade runt och satte sprätt på pengar i en väldans fart. Haha, illa illa. Sen blev den en sallad hemma i hennes lägenhet. Lägenhet... Lägenhet. Jag är en skötsam och trevlig tjej på 20 år (jani, i måndags fyllde jag. Grattis till mig i efterskott -hipp hipp hurraa!) som söker en 2:a på ca 50-60m2, mitt i centrum, max hyra 4500, stor ballkong, badkar och dusch, hiss, högt i tak, storastora fönster, gärna kvällssol och jag vill gärna bo nära alla mina kompisar. Haha, jag funderar på att lägga ut den annonsen på blocket. Kan bli kul.

Nää, skämt o sido. Jag söker en lägenhet, en tvåa i stan, norr eller väster. Är verkligen sugen på något litet eget nu.. Så om någon har kontakter som jag kan få utnyttja (som ni vill att jag ska utnyttja,snälla.Hahaha) så skrik till.

Ikväll spelar ju Sverige igen, tror endå inte att vi kommer få spela vidare. Vi suger och så är det.. Men jag tvingas endå att se det med David. Ibland måste man ställa upp så är det bara, det medkommer när man blir någons flickvän! ;)

Ska fortsätta kolla på Stockholm Arlanda medans jag kan, för snart kommer David och byter kanal om jag känner honom rätt.

Have a good one babes! Puss


Kommentarer
Postat av: theoneandonlyMARIAFERNSTRÖM

hah, det är lika roligt varje gång att läsa din blogg. i love it :D

2009-10-14 @ 23:19:54
URL: http://mariafernstrom.devote.se
Postat av: Michaela

Haha, men å vad söt du är stumpan :D

2009-10-15 @ 16:55:00
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0