Fotboll VS datorn

Jag är nog inte så intresserad av fotboll som jag försöker intala mig att jag är.. Sure, det är kul att sitta på en krog i England där det är världens drag, alkoholen flödar och alla är på gång. Jag vill till min syster i Andover!!!

Igår blev det utgång med matullan, korkade upp hemma hos henne och sedan blev det kåren. Dock var det en besvikelse eftersom att det knappt var några människor så vid halv ett gav vi upp och drog in mot stan. Eftersom att man jobbar på uni så blev det iaf gratis inträde, tacksomfan för det annars hade man varit hyffsad irriterad.

Idag har vi haft släkten här på mat och fika för att fira mig och mamma, vi fyller på måndag!!! För min del blir det 20 pinnar nu alltså, yay! Kom ihåg att gratta mig då!

Imorgon blir det en vända in till stan för att fixa de sista presenten till min mor och sedan blir det ett besök hos pappa.. Resten av dagen ska spenderas i mitt rum för att städa. Vem fan är det som stökar till så i mitt rum? Jag fattar ingenting.... ;)


Kom igen nu Sverige, förfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0