Desperate och Andra avenyn

Fan vad surt det är varje tisdag när jag kommer på att Desperate och Andra avenyn ligger på samma dag, samma tid. (Olika kanaler. höhöhöh) Vilket jäkla ilandsproblem, hur som helst är det super irriterande.. Får nog bli Desperate ikväll och Andra avenyn på Svt play på datorn.

Har verkligen kämpat mig igenom denna dag på jobbet, har så förbannat jävla ont i magen.. Det krampar och sticker till, som en kniv!!!! Det suger att vara tjej ibland, buuuuuuuuuu =( Ingen som har något tips på hur man blir av med den olidliga smärtan?!!

Har tagit ipren nu och ska snart pallra mig ut på en promenad i mörkret med David, men först ska jag se klart på 2 1/2 men! Det är riktigt jäkla bra, precis min humor :D

Have a good one babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0