Dags att städa!

Nu ska jag rycka upp mig från soffan och tvätta, städa garderoben och dammsuga, rolig söndag ellerhur! Är så jäkla seg sen igår, helt sjukt. Vi började kvällen hemma hos Malin -Jag, anna, Malin och Malin. Halv åtta hade vi bokad bort på Grekiskakolgrillen-något. Riktigt jävla god mat alltså, det rekomenderar jag starkt! Då joinade även Maria och Agnes oss :) När maten var uppäten och vinet var uppdrucket så for vi hem till Malin igen, kvällen bestod sedan av massa dans på alla möbler som fanns, en lek som spårade ut lite till och från ;), musik och massa tjatter. Toppenkväll! Och kvällen slutade bäst hemma hos min fina pojkvän, det kan väl inte bli bättre? Nu är det dags för allt det där roliga som står på listan. :(


Have a good one babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0