Sjuk

Alla på jobbet är sjuka, inklusive jag. Helt sjukt. Det började i torsdags när vi fick skicka hem 6 stycken för att de var jättedåliga. Men jag, Monika, Jenny och Chefen fick hålla ställningarna både tors och fre, gick hyffsat. Dock har en annan gått och dragit på sig feber, huvudvärk, svullen hals, trötthet och illamående. Fuck. Har haft min älskade pojkvän här hos mig i natt och han har kikat till mig hela natten. (PUSSBABY♥)

Fördriver tiden med de 2 idolavsnitten som jag har missat, you gotta love tv4play. Egentligen alla tvplay-kanaler.


Näni, det här var en stor ansträngning för mig att klicka rätt på alla småsmå tangenter, nu är jag svettig och mysig. Uh.. 

Hörs kankse senare, nu ska jag stupa i sängen för några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0