NU

Har jag målat klart mina fyra stolar (eller för ett tag sen) och är helt slut, hela jag. Haha, händerna, armarna, hjärnan ja.. Hela jag! Så nu har jag krypit ner i sängen, tagit en alvedon och halstablett och kollar på Desperate Housewives, kollar om från säsong ett, det får en alltid att skratta! Haha!

Imorgon ska jag försöka ställa mig på mässan för att få den där förbannade sprutan som det är 3h kö till. Helt sjukt egentligen att det har blivit så stort att alla ska vaccineras så fort som möjligt, lite läskigt faktiskt. Men med mitt emunförsvar så är det på tiden att ta den faktiskt och nu är jag ju feberfri så det ska väl inte vara några problem. Eller?

Nähäni, då får jag säga godnatt för ikväll. :)

Pusspusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0