Mycket just nu

Nu är det mycket som händer i mitt liv, för första gången på länge! Håller på för fullt för att försöka få lägenheten att se mer ut som en lägenhet än en container där man slänger endast flyttkaronger, de är överallt och blir bara fler och fler ju fler jag packar ur.. Eller nä. Inte riktigt ;) Men det tar tid eftersom att jag jobbar hela dagarna och orkar inte hålla på så länge på kvällarna och så fortsätter det så -ond cirkel.

Imorgon kommer en liten sneakpeak på lägenheten, mest för min älskade syster som är i England och inte har haft möjlighet att se hur hennes lillasyster har det. (Saknar dig så) Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så det blir inget mer för dagen.

Have a good one :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0