Home and alone

Då sitter man här helt själv, känns jättetråkigt jättejättetråkigt, i alla fall ikväll, ibland, men inte ikväll, inte. Tråkigt...


Snart är det helg!!!!! Tanken är att köpa färg. Måla om. Massor. Köksbordet, stolarna, 2 stora garderober, tvbänken. (några frivilliga som vill ge mig en hjälpande hand?) Vill också till Ikea och köpa typ av gardiner till köket och 2 till sånna där bita krukor +blommor. Har två köksfönster liksom. Även nytt bäddset, stor silver spegel, kristallkrone-lampa, 2 byråar. Fan vad man vill ha mycket alltså, men måste troligtvist sålla bort hälften av allt än så länge, i alla fall tills lönen dimper in den 25, första lönen sen jag fick min löneförhäjning och jag är riktigt spänd på hur mycket det blir nu.


Vad blir det för tv ikväll då? Bonde söker fru :D Ellerja, dvs för de som har tvkanaler .... mutter


Have a good one;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0