Friday night

Har hållt på och städat upp det mesta i lägenheten nu hela eftermiddagen, har dock golven och lite småfix att ta reda på i morgon. (Oj, vilket roligt sätt att börja ett inlägg på.....) Hursomhelst, är helt slut ikväll och spenderar den helt ensam här hemma. Hade gärna haft en David här såklart, men han är lika trött som jag och ingen orkar ta dig varesig hit dit - dit hit.

Imorgon blir det marieberg med Malin, ska nästan hänga på låset tydligen! Hehe.. På kvällen funderas det på bio. Har liksom en liten tanke att kankse hålla sig lugn denna helg utan fest, alkohol och krogen. Bio känns som ett jätteskönt allternativ, fast man vet också att man lätt blir på danshumör när lördagskvällen smyger sig på. ;) Det återstår att se.

Söndag eftermiddag ska jag träffa mammi♥ Det blir faktiskt lite Ikea, luncha och sen kankse spana lite till på marieberg. Jag måste nog erkänna att jag saknar henne lite nu när jag tagit mig in till stan, så det ska bli jättemysigt!


Nu ska jag ringa Mallan och planera lite för morgondagen.







David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0