Favoriterna

 

Yes, det här är mina favoriter som missbrukas under de perioderna av året när det börjar/är kallt. Hela jag blir ett som ett torkat russin (mysigt) såhär dags, så nu är det dags igen. Kom nyss ur duschen och ska kleta in hela mig i Niveas bodylotion, sedan smörja in läpparna med försvarets. Sen är jag redo att gosa med min man när han kommer hit senare ikväll! ;D Hoppas det inte blir allt för sent för jag är redan ganska trött. Haha

Efter jobbet idag fick jag besök av mina favoriter, Malin och Malin ofc. Tänkte på en grej faktiskt, är man inte lite knäpp när börjar planera den kommande helgen redan på en tisdag? Kan även hända att man pratar på måndagen för att boka upp helgen som kommer. Haha.. En måndagsförmiddag på jobbet kan ofta låta sähär:

"Det var kul i helgen, var gjorde du mer"
"Yes, -blablalblalblalbla"
"Vad är planerna för nästa helg då? Ska vi....."

Det slår nästan aldrig fel faktiskt. Haha.. Kan tänka mig att det är mest vi tjejer som håller på såhär vecka efter vecka. Ni killar verkar mer impulsiva än oss!

Hursomhelst, smörjningsdags sedan ska jag försöka kolla ikapp alla Andra avenyn-avsnitt som jag missat. Gotta love svtplay.

Have a good one :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0