Sommaren 2009 är snart här!

Idag har det varit en riktigt bra dag, timmarna på jobbet bara flög iväg och jag har varit på strålande humör hela dagen lång, i alla fall nästan. Har precis varit inne på min internet bank och insett att det är slut på att slösa pengar denna månaden, tills nästa lön detvillsäga!;) Satte över några tusenlappar till semesterkontot eftersom att jag lär behöva dem nu näs sommaren närmar sig med stora steg. (Om en månad har jag min första semestervecka,woho!)

Nu när jag har fått alla mina lediga veckor känns det som att det är dags att börja planera sommaren lite mer. Något jag i alla fall vill göra är att åka och besöka min syster och hennes boy i England, själv eller inte, dit ska jag! Sen känner jag för en utlandsresa också.. Gotland eller Öland vore ju inte helt fel heller. Fan. Man skulle börjat lägga undan semseterpengar lite tidigare. Haha. I sommar vill jag också åka ut till sommarstugan som ligger precis vid mormor och morfar, det är så jäkla mysigt där med sjön bara 5 minuter bort och alla kossor som går överallt. Ellerhur Malin! ;)

Hoppas att det kommer bli en bra sommar, längtar så efter värmen.



Laaaaater/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0