Ryck upp mig!

Är hemma idag också, fan vad rastlös jag blir...! Känner mig inte alls bättre och är feberig och dann,blöööö.. Men hur som helst så ska jag jobba imorgon för på kvällen blir det 20årsfest hos Kajsa Damberg, sedan utgång! Så det är bara att rycka upp sig.. rycka upp mig..

För att kankse bli lite piggare så måste jag nog sluta ligga i soffan och tycka synd om mig själv, så idag ska jag rensa bort massa kläder och skor som jag inte använder längre, tråkigt men sant. Det är så lätt att man bara samlar på sig massa skit och så ligger det bara och växer på högar.. Dags att slänga ut skiten!

Nu ska jag röra på fläsket och göra lite nytta!
Laaaaaater /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0