..Och så var vi där igen

Så var söndagen här igen, denna söndag har varit jättebra och jag har fått mycket gjort. Känns bra att man inte bara har slappat bort hela dagen :) Vaknade upp i morse brevid David till superväder så det blev en promenad ute i solen, upp till fårhagen och klappade fåren, haha :D Avslutade promenaden med glass i solen, great!

Resten av dagen har jag ägnat åt städning och tvättning, ibland blir jag så stolt över mig själv -ibland. Jag är fruktansvärt dålig på att hålla iordning på kläder, skor, prylar etc. Så någon dag måste jag börja sortera bort massa småskit som jag lyckats samla på mig på de 3 åren jag bott i detta hus. Phu, det är galet mycket. Förvaringslådor nästa!  Men det får jag ta tag i någon annan dag, för idag har jag gjort mitt och restan av kvällen kommer bestå av dusch, Söndagsparty med Filip och Fredrik & sängen. Can't get any better.

LAAAATER
M


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver inget om din pojkvän längre? är det slut?

2009-05-25 @ 01:43:13
Postat av: Michaela

Jag tycker mig minsann se att jag skrivit om honom i detta inlägg?

2009-05-25 @ 20:30:33
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0