Nu är jag där igen

Ahhhhhhhhh,vad trött jag är på att vara där jag är just nu. Både i livet och i staden. Eller ja, livet är väl bra haha.. Men känner mig väldigt rastlös och trött på alla dessa rutiner dag in oc hdag ut..   Det är så mycket jag vill göra, åka utomlands och jobba, aupair, jobba på en farm, vingård osv.. Sånna saker som man bara pratar om men aldrig gör.. För bara några timmar sen kände jag att jag inte ville vara påväg någon stans, men nu när jag ligger här i soffan och är sjukt rastlös så känner jag hur det kliar i mina fingrar.. Även om det bara handlar om att åka bort i 2-3månader för att testa på något nytt så tror jag att man skulle lära sig så mycket av det. Hur svårt ska det vara att ta sig till skott? Att lyfta på arslet och göra något? ..Ja, har tänkt att jobba ett tag till i höst, sedan försöka göra något kul.. Någon mer som är sugen? ;) ELLEEEEEEEEEERRR..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh jag vill också åka...

2009-05-19 @ 23:08:49
URL: http://sofiiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0