Lördag 9/5

Morning!
Fick en saknajulenkänsla, väldigt typiskt mig att få det såhär när sommaren är påväg. (Eller är den?) Hur som helst ska det bli skönt med lite värme och ledighet. Har fått 7 veckor ledigt i sommar känns faktiskt jätte skönt att ha så många veckor eftersom att vi inte har någon ledighet under resten av året.

Ligger i soffan och kollar på Simsons, great! Är trött och mår ungefär som man förtjänare efter gårdagen, blev alkohol hemma hos Malin Björk & Kenny, Sofie Lexon kom också över. Vi lösta mitt stora mobilproblem eftersom att S hade en likadan mobil (i blå färg) som hon skulle sälja. 1 000 spänn så var det klart. Så nu kan ni faktiskt ringa mig och jag kan svara normalt. ;)

Nu är det bara en ny bärbar dator som skulle behövas, sen är jag nöjd. Eller i alla fall för tillället! ;) Hörs säkert senare mina vänner.


Kommentarer
Postat av: andy

jag behöver en bärbar dator! :)

2009-05-09 @ 15:58:54
Postat av: Michaela

Då får det bli en shoppabärbaradatorerdag snart!^^

2009-05-09 @ 16:58:11
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0