Jag är större

Jag är större
Jag har makten
Du är liten
Du är hjälplös
Jag är inte rädd
Du kan inte göra mig illa
Jag kan mosa dig vilken sekund som helst

Näh, jag har inte gått och blivit en djup poet lite mer utav en skräckslagen tjej som nyss har upptäckt att en fet och stor äcklig spindel kryper på golvet framför henne. Uh...


Bra dag på jobbet idag, trivs som fan och är glad, träffade även Mallan och Majsan idag -ännu bättre! (: Duschen kallar nu och sedan är det dags att hoppa ner i sängen, det är en dag i morgon också! (Egentligen hatar jag det uttrycket, man ska leva som om dagen vore den sista gillar jag mer.. Även om det kakse inte stämmer till fullo heller, öh, godnatt)

Kommentarer
Postat av: Mads

<3

2009-05-07 @ 11:08:00
Postat av: andy

haha fin dikt tycker jag!

2009-05-07 @ 16:57:23
Postat av: Michaela

Äsch då :D

2009-05-07 @ 18:36:09
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0