hey lovely day

Sitter just nu hemma hos Björken och Kenny, mitt andra hem hahah, och väntar på bussen som går om ungefär en timma. Fyfan vilket underbart väder vi har idag, ska hem och lägga mig i solen och bada i poolen. Vissa har det bra ;) Haha. Ska också städa lite senare när det inte är superhottt ute, hur kommer det sig att man alltid måste städa? Uh...

Ikväll vill jag dra med mig Malin och sitta på någon uteservering och förmodligen inte bara jag som vill det, hela Örebro kommer nog trängas på de få restauranger/pubbar som vi har här i staden. Sen är det ju någon festival i stadsparken men det är faktiskt inte riktigt min grej tror jag.

Gårdagen var jättebra, började med att sitta här med Malin och bubblade i några timmar för att sedan promenara till Kennys brors lägenhet. Han har 4 stycken små söta kattungar,åååååh så jävla söta. Man blev nästan sugen på att stoppa ner en liten kotte i sin väska och springa! Men vi har nog med djur i vårat hus, räcker med att hunden tycker det är jättekul att leka med våra små katter.

Solen nu!
Laaaater



Jag & Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0