Det är bara att ställa upp

Jobbar 12 timmar idag, började 07.00 i morse och slutade  19.15, men ibland är det bara att ställa upp. & universitetets rektor fyller bara 60 en gång. (Öhh.) Hursomhelst är jag skittrött nu och ska faktiskt gå och lägga mig. Ska bara se klart på  Supersize VS. Superskinny sen dyker jag ner i sängen. Skulle dock inte vilja lägga mig och sova.. Själv.. Igen.. Det är så mycket mysigare att få lägga sig och sova brevid någon man tycker om. Mycket. 

Snart helg! Vill fortfarande till Stockholm på lördag och sova kvar. Fan är det ingen som vill med? Folk jobbar, har inte råd eller kan inte. Någon som vill bli min nya vän nu och följa med? :D Jag har inte så höga krav på dig; lätt att umgås med, lika bra humor som mig, fancy hotell är ett måste, shopping under söndagen. Stämmer detta in på dig kontakta mig på: 0765...
Haha förlåt, jag är trött., och jag skojade..

Näfan,sova nu eller?
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0