Då var det snart dags igen

Hur sjukt tröttsamt är det inte om man tänker efter.. Jag åker hemifrån 06,30 och kommer hem 16,30 = 10h som man är borta från... Ja, allt som inte innebär jobb. Jag är också en väääldig sömntuta så mina kvällar blir alltid korta eftersom att jag ligger i sängen redan vid 21,00 om allt är i sin vanliga ordning. =  4,5h vaken tid=fritid. Men egentligen är det inte så konstiga tider osv, det är tider som vilken vanlig arbetande kvinna eller man har. Jag vill inte ha ett sånt jobb när man skaffar barn och blir en hel familj, det är ju så lite tid som man har tillsammans, right? Dock inget jag behöver tänka på nu, just nu tänker jag bara på hur lite tid man har för sina vänner och intressen.

Nehe, nu ser jag att klockan börjar närma sig 21 och det är dags för duschen och sedan kolla på favoiten, for now, som rullar på datorn nästan varje kväll, Gossip girl.

Sleep tigh, laaaater!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0