What's up?!

Ingenting alls här hos mig i alla fall, därför dålig uppdatering. Allt rullar bara på i sin vanliga ordning vilket är ganska skönt, nu när veckorna bara flyger fram! Igårkväll blev det en lugn kväll hos familjen Sjögren med Malin, Malin & Anna. Lagade mat, kikade på Så ska det låta och Let's Dance. (Yes, mina favoriter är i final!) Men det blev mest massa skvaller och prat. :)

Kom hem och sov med min älskling, då också vaknade upp med honom som är något ut av det bästa som finns. Ikväll är jag ensam hemma, hunden är såklart hemma och jag måste ta hand om pluttan, så David kommer över senare så ska vi laga mat och kolla på Robinsson och bara ta det lugnt och mysa. Låter inte det som är bra kväll? Johodda! :D

Vad säger vi om att jag åker utomlands om 2 veckor, i morgon!?
Jo: WOOOOOOOOOHO, längtar så jävla mycket! Saknar också min systeryster.
Ska städa lite nu, sedan mysa till det här hemma,

Xoxo my lovers

Kan bjuda på en hyffsat, haha, ful bild sen förraförra helgen, enjoy!


Jag med fin min, Malin & Joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0