Vilket väder vi har, igen!

Visst blir man glad när man vaknar upp och solen skiner upp hela rummer? Lovely. Så hur ser dagen ut idag, haha ser.. Ja det är ju bra om man ser? Nej skämtosido, ser gör jag dock gör det väldigt ont i ögonen jag undrar vadfan som har hänt?! Mamma ska köpa någon ögonäckelsalva idag iallfall så jag kan ta mig iväg till våran huvudstad i mogrgon, hoppas på superväder då också. Ska bli jättekul att göra något annat med jobbet, lite variation förnöjer!

Väntar på att mamma ska komma hem nu så vi kan ta en långpromenad med vovvven i det sköna vädret, nu vill man bara att snön ska försvinna är så jäkla trött på den. Satt förresten i solen i morse och läste tidnigen och tyckte det var ganska kul när Netonnet skrev ut "Vi firar med ordinarie priser"  Hur tänkte dem nu?! ;)

Dags att klä på sig, ha en trevlig dag allihopa!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0