Thumbsup!

Drog med mig hunden i huset ut på en springtur, jag kan ju säga att hon håller uppe tempot något sjukt men det var ganska skönt i alla fall.. Så idag har jag gjort mitt vill jag ju lova, ska kolla på Du är vad du äter, men frågan är hur länge till jag orkar vara vaken? Är helt slut idag..

Känns som att man är påväg i en såndär tråkig period igen när man typ tappar all glädje, eller inte all såklart :P Men ni förstår kankse.. Ingenting känns varken värt eller kul. Längtar efter min syster och David, trött på vintern nu, vill ha sommar och sol, känns lite tungt på jobbet(som det gör ibland...) allt går i rutin, blaahh.. & sen är jag trött, allt kommer kännas mycket bättre efter lite sömn. (:

Ha en trevlig kväll!

Xoxo
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0