Still alive

Jag lever faktiskt, dock har jag annat för mig än att sitta vid datorn dagarna i ända för nu har ju min kära syster och hennes boyfriend Richard kommit till sverige. Just nu sitter vi och spelar Soul Blazer, har varit favoriten sen vi var små(: Riktigt att jobba hela dagarna långa nu när dem är här... Men nu är det bara ons-fre som jag jobbar, på söndag lämnar vi tjejer karlarna hemma för en vecka med sol, vin, god mat, shopping, bad och massa härliga sommardrinkar :D

Imorgon kommer David hem, saknar dig så.... =( Visst är det jobbigt när man saknar en person så himla mycket? Vissa stunder känns det supertungt och skit medans andra dagar funkar det bra trots allt. Men som sagt imorgon är han ju hos mig! :)

Vad händer till helgen mina vänner? :D
(Mina  vänner^^)


Xoxo
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0