Me, myself and I

Ibland är det faktiskt jätteskönt att bara vara hemma helt själv och ta det lugnt.. Kom nyss upp från ett bubbelbad, kollade på Så ska det låta samtidigt som jag blädrade i lite olika tidningar, hur skönt låter inte det? (: Väl när jag låg där och kom på mig själv att jag skrattade okontrollerat till programet, Så ska det låta, och undrade hur gamal jag blivit över natten egentligen.......

Imorgon ska jag träffa Malin Sjögren som äntligen kommit hem från Thailand.. Funderar själv på att sola smörja in mig i brun utan sol innan jag träffar henne, annars kommer jag inte ens synas brevid henne. Haha! Blir nog en fika eller något sånt om det hinns med, var så länge sen jag träffade henne så det ska bli jättekul! Sen på kvällen kommer en gammal barndomsvän till mig och Anna till Örebro, hon är bosatt i Malmö, och så ska vi käka och så blir det utgång.. Förmodligen först mat på Wobbler, lite förande på Thao och sedan får vi se vart vi tar vägen. Kommer bli så kul att träffa Moa eftersom att det var säkert 6 år sedan vi 3 sågs, ser fram emot kvällen. Såklart kommer de andra tjejerna var amed också, blir nog Jag, Anna, Moa, Malin, Malin & Joline som håller Örebro uppe i morgonkväll.
Jävlar vilken osamandhängande text...



 
Jill Johnsson & Martin Stenmark,
Hur bra är dem inte? (Gästlag i Så det ska låta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0