Måndag

Måndagen avklarad(: Imorgon är det (såklart?!) tisdag och då kommer äntligen David hem. (senärdetjuandraavenyn!!!!!!) Plus att vi har 10månader i morgon,pusspådet

Igår var jag på Marieberg och Ikea med bästa Mallan, hon drog med mig dit och det var hur trevligt som helst. Fick med mig lite roliga saker från Lager house sedan en slags klädhängar-stång? Ni vet en såndär man hänger kläder på.. Öhm.. Haha anyway, ett bra köp så kunde jag ta ner min homemadestång som inte var lika fin=) Höll på att montera ihop den igår och det gick åt helvete då jag märkte när jag var klar att jag hade missat två stora skruvar, sur som jag var vägrade jag att skruva upp skiten så nu är den lite skev och vinglig, men vadfan :D Kan ju säga att det är ett riktigt bombnedslag i mitt rum nu.. Kläder överallt så nu ska jag ta och göra ett ryck snabbt, sedan bädda rent -> Sängen.


Har inte dagen gått ovanligt fort idag? Tycker i alla fall jag, och om en månad och 3 dagar är jag på Teneriffa! (: Lovely.

Ha en trevlig kväll,pusssss!

Kommentarer
Postat av: Syster

Teneriffa IIIH!

:D



<3

2009-03-03 @ 10:10:01
URL: http://madeleineklippel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0