Måndag

Tänkte nämna hur min söndag började. Gick igenom badrummet, blev 70 år äldre, halkade, slog i huvudet i dörrkarmen, fick en bula och mådde illa iprincip hela dagen. Nu har jag också jätteont i huvudet =( Blä... Klantigt alltså.

Nu har jag lagt mig tillrätta i min säng, dock bara för en liten pause för snart ska jag fortsätta med min städning och snart är jag i mål. På tosdag ska jag till Stockholm, woho! Jag och en till tjej från jobbet ska iväg på utbildning på Stockholms universitet, kul! Hoppas bara att jag slutar frysa och inte känner mig så hängig som jag gjort idag.. Segt..

Ha en trevlig kväll, nu ska jag fortsätta här i mina rum! 
Kram 



Dreaming, hoping, for another try
I've been looking, searching, deeper down inside
And if I loose my way, I'll find another road
‘Cause i can make a change on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0