Inför Teneriffa





Jumpsuite - Lovely, blir min andra sparkdräkt så sköna.
Vitt nattlinne - Fulsöt som jag bara var tvungen att ha.
Skor - Kan man ens kalla de för skor? Bra till resan.
Väska - ..Kanske lite onödig, men fin! ;)

Sommarshopping piggar upp faktiskt.. Nu är det dags att stänga igen datorn och kolla lite på Efterlyst och sedan sova. (Det var visst inte Du är vad du äter, är jag helt ute och cyklar eller brukar det inte vara på onsdagar?...) Anyway, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu är det bara 17 dagar tills jag kommer hem:D Typ nästan bara två veckor :D



Mmm kan du sommarshoppa till mig också? :) <3

2009-03-12 @ 11:13:12
URL: http://madeleineklippel.blogspot.com
Postat av: Michaela

ÅHHH,ni kommer verkligen snart. Längtar så=) Sen åker vi iväg, kommer bli bästa veckan på länge !!!

2009-03-14 @ 12:41:31
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0