Duktiga brudar

Jo kort i taket idag vad jag, Mallan och Majsan på Eyrabadet och solade, simmade och bastade, hur skönt som helst :D Och i morgon ska vi iväg och träna också, själv hoppas jag på ett intensivpass gympa eller helst av allt ett spinningpass. Får se vart det finns plats(:

Just nu ligger jag och kollar på High school musical 3, inte för att jag tycker den är bra, inteinteinte.. Mest för att kolla läget, se hur den är.. Den är inte ...bra... .. . . .... Haha. Okejdå, de är väl ganska gulliga? Dock tror jag att det bara är jag som tycker det, eller ;) Lite töntiga javisst, men har man sett de andra så måste man ju se trean, är inte det självklart?.. /N ö r d...

Anyway, struuul dag på jobbet idag kan jag ju säga. Eftersom att det var strömmavbrott inatt så fungerade inte våra kassor i morse i ungefär en timma så det blev ett jäkla huvudräknande och inga kort kunde tas. Väl när de började fungera så funkar inte kortläsaren, eller rättaresagt så var det avbrott mot alla banker, lagom kul att stå å förklara det för alla sura kärringar som bara hade kort samtidigt som de försökte handla allt på krita. Då blir man lagom trött kan jag säga.. Annars har dagen rullat på bra:)

Dags för Andra avenyn nu, sen sova! :D
PUUUUUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0