Du är vad du äter

Hej på er!
Just nu kollar jag på Du är vad du äter, vad cool hon är -Anna Skipper! Hon är rak på sak och gör sin grej, och hon gör det bra! Vilken konstig tid programet går på förresten?  Brukar inte det gå runt 21,00 på kvällen? Förvirrad..



Har varit en struldag på jobbet idag, i alla fall för min det. Fick något i ögat vilket resulterade i att jag knappt kunde kolla, blev knallröd och fick skölja med något konstigt vatten i ögat och det sved som fan vill jag lova. Dock har det inte blivit bättre, har jätteont.. Skulle egentligen gå på stan med bästa Malinarna, men var tvungen att åka hem och försöka kurera mitt öga, haha alltid ska det vara något. Börjar fundera på om jag har en förbannelse som vilar över mig.. bläää..

Ikväll är det Andra avenyn, längar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0