Crosstrainer

Nu är det dags för Sex and the city på tv3, nu var det länge sen jag kollade på programet så nu ska det bli roligt med en halvtimma med mina vänner. Ikväll är det även Efterlyst på samma kanal och det för ej missas!

Pratade nyss med Bella på msn, det var sjukt länge sen vi snackade och som vanligt har vi alltid hundra frågor och massor att prata om. Nästa vecka blir det till att ses :)

När Satc slutar ska jag ge mig ut på en springtur, var ute och gick med mamma förut och kände hur mina ben måste jobba mer, haha snart kommer de se ut som 2 stora påsar med gelé. Vi funderar även på att köpa hem en såndär träningsmaskin som man... Öh, en sånhär:

Klicka för att förstora bilden
Crosstrainer hette den visst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0