Äntligen helg!

Det är sjukt hur snabbt veckorna går, loveit!
I fredags var det jag som fick vara med och hålla ställningarna i köket med Moa, eller det var väl mer hon som är ruttinerad men det gick bra i alla fall. Vi har också kommit överens om att vi, på måndag, ska börja på en 2 veckors diet. Lycka till till oss! Dock tror jag att det kommer bli riktigt tufft eftersom frukosten består av endast en kopp svart kaffe +en sockerbit. (Min mjölk då:() Men vi kommer lägga till en apelsin varje morgon också, lite tuggmotstånd måste man faktiskt ha. Det är värt ett försök i alla fall! ^^ Lycka till till oss!

Ikväll blir det mys med flickorna, ska laga tacos och se melodifestivalen sedan blir det förmodligen utgång, eller tanken är väl något mindre ställe där man kan sitta och hänga och bara snacka massa skit! Kommer bli en trevlig kväll som alltid med er(=

Xoxo


Kommentarer
Postat av: David

ni kommer må så dåligt och sen kommer jag komma in med ett "vad var det jag sa" ;)

2009-03-14 @ 14:34:46
Postat av: Michaela

Haha, ähh käften! ;);)

2009-03-15 @ 12:05:51
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/
Postat av: Syster

Ahh, tacos! Det maste vi ju gora nar jag kommer hem! Awww! Xx <3

2009-03-16 @ 12:56:46
URL: http://madeleineklippel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0