2 1/2 men & tvspel

Haha hur jäkla kul är inte 2 1/2 men?! Jag verkligen älskar det, skrattar så jag får ont i magen.. Undra om det finns dvdboxar att köpa? Cdon.com here I come!

När detta avsnitt är slut ska jag koppla in något utav tvspelen vi har och ligga och lata mig hela kvällen eller ja, tills Andra avenyn börjar. Blev så akutsugen på att spela Zelda, på supernintendo:t. Liiilite nördvarning på det va?!, haha! ;)

Imorgon är det lön också, woho blir en bra lön denna månad och det behövs verkligen med tanke på Teneriffa-resan. Är det inte sjukt var snabbt tiden har gått? Jagmenar nu är det bara 12 dagar kvar tills vi åker iväg, nyss var det 2 månader? Ja, jag klagar inte ;) & på söndag kommer min syster och hennes karl hit, längat så sjukt mycket.

Sitter här i en tröja som luktar David, hans parfym. Gissa om man saknar honom ännu mer?!  Åååå... ♥


Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0