Så var det med det

Jaha? & vart tog sommaren vägen? Jäkla pissväder det är idag.. Sen så kan jag meddela att min dator strejkar, måste lämna in den till Siba, igen. Så istället för att sitta framför datorn jämt och hela tiden så ägnar jag mig åt Gossip girl-böckerna, (är inne på 3:dje boken nu, haha) är ute och motionerar och tvättar, sedan jobbar jag ju såklart också.

Är det någon som blir avundsjuk om jag säger att jag börjar min semester på fredag? ;) Jobbar bara onsdag och torsdag sedan är jag ledig i 2 veckor, drar ju till England på lördag WOHO! Blir borta i en vecka och tre dagar.. Har ju inte träffat David på jättelänge=( så jag åker till Stockholm på torsdag och sover förmodligen kvar för att sen ta ett hyffsat tidigt tåg hem på fredag förmiddag för att hinna med att fira lite studenter.

TÄÄÄNK ER, det har gått ett helt år sedan jag och mina vänner stog där på flaken och härjade som fan och hade the time of our lifes! Man längtar verkligen tillbaka till den dagen, fast inte till skolan. Är så jävla glad att slippa den skiten och istället kunna jobba med roliga arbetskamrater och tjäna pengar och att ha personalfester, på fredag har vi våran andra! Förmodligen blir det buffé på Njuta, hoppas vi i alla fall.

Nu har ni fått att läsa för hela denna dag!
Laaater babes.

Ikväll är det Desperate H också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0