Rubrik javel

Aaaanej, jag ar sa forkyld! Rinner ur nasan och hostar hela tiden sadar ackligt som en karlkarl. Sa man kanner sig lagom frach... gardagen var jakla rolig, dock var jag riktigt dalig pa biljard sa jag spelade bara en gang, buu!!

Sen gjorde jag en typisk Michaela sak nar hon har fatt i sig nagra glas vin Jag har en tendens att borja prata mycket mer an vad jag redan gor och uppskatta saker mer. sa jag gick fram och presenterade mig for barens agare och berattade hur bra jag tyckte stallet var. OOO, ar det inte typiskt. Hursomhelst sa var han en jattetrevlig gammling och sa om jag nagonsin behovde ett jobb har i englands sa skulle det inte vara nagra problem alls! Haha..

Nu ar jag ensam i deras lagenhet har i Andover, bada jobbar. men det ar ganska skont att vara lite for sig sjalv.. Sa nu ska jag krypa ner i soffan med mitt tacke och ligga dar hela dagen och kolla pa gossip girl och ladda batteriera tills ikvall sa vi ska ata indisk mat pa en restaurang har i narheten. Sen ska alla tillbaka hit och spela rockband. Var ocksa tal om att vi skulle spela poker, har kankse jag kan fa vara med trotts att jag inte ar sa bra ;);) Haha!
Saknar min man.

XXXXxxxx Michaela

Kommentarer
Postat av: David

Åhh det llåter som ni har det så jävla kul! haha satsa på barjobb? ;) shit vad ja gvill åka iväg till australien med dig o några fler! kunde bli så najs =) kyssar i massor <3

2009-06-12 @ 20:31:22
Postat av: Michaela

Det ar jattekul :D Hihi. Fast barjobb ar nog inte riktigt min grej, haha! Jaaaaa, vi ska latt till las vegas, australien, Nz och thailand. ;) Vi kommer fa det fullt upp ^^

2009-06-13 @ 20:21:41
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0