Hi my friends

i'm sorry but I've forgot how to speak swedish.. Haha noot. Hur som helst mina vanner sa ar jag i england hos min syster och hennes pojkvan. Har inte blivit overkord av nagra bilar an, nivet de kor ju pa fel sida. Det jag hunnit med an sa lange;

# glomma min vaska nar jag klev av planer har i england, fick ga igenom hela skiten igen genom hela sakerhetsskiten och skulle forsoka forklara att jag glommde min vaska, det blev manga skratt fran personalen.

# traffat nagra av Madde o Richards vanner, 

# Druckigt vin pa en supermysig pubb, lovethem.

# Utforskat Andover.

(there's more to come)

i morgon bar det av till en pubb dar deras vanner brukar spela biljard och sadar, kommer bli jattekul. Men nu forst ska vi kaka lite kycklig och olika ostar mm, mums!

Nagot mer englnd har fatt om bakfoten (mer an att kora pa fel sida av vagen)  ar tangentborden, allt ar fel. De har ocksa glomt tre bokstaver. Stupid english people! haha ;);)

Hors senare i veckan ;) Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0