Goooodmorning sweethearts!

Madde ligger som en dod hosack i sangen och vill inte ga upp, sjalv ar jag pigg som en... Som en, mort? Haha, don't know.. & klockan ar bara kvar i 10, woho! 

Idag vet jag inte riktigt vad som hander, har tankt att ga runt och kika i de affarer som finns har i Andover, en jakla mysig stad alltsa! Allt ar ju i tegel, saklar, och det finns pubar overallt, restauranger, sma kaffeshop's, kladaffarer, supermarkets osvosv, love it!

Ganska daligt vader idag sa det ar lite trakigt, bara massa moln.. Huvudsaken av val att det inte regnar! Kan dela med mig av nagra bilder fran personalfesten som var i fredags. Dock inte sa manga..










En superrolig kvall :D:D
Dags att dricka te, har drukigt te for 15 ar framover sen jag kom hit, haha!
Puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0