en vecka

Nu har jag varit har i precis en vecka, fan vad fort det gar.. =(

Madde har precis gatt ivag till the station pub dar hon jobbar varje lordag, Richard foljde henne sedan ska han kopa mat sa vi ska laga mat till oss ikvall. vi bestammde oss snabbt for en hemmakvall ikvall med mat och film. (Spiderman) Har ju inte sett de filmerna sa det ar val kankse dags nu, men det ska ju vara bra sa!

Imorgon ska vi traffa Richards foralldrar, de ska ta med oss till nagon riktig engelsk pub for mat osv, kommer bli riktigt trevligt. Jag kan ju saga att jag inte drukigt sahar manga dagar i veckan nagonsin, holl jag pa a saga.. Men det var ganska mycket varre i bulgarien kom jag pa. Haha. Hursomhelst sa blir det inte alkohol eller te pa ett bra tag nar jag kommer hem. ..Eller ;)

Har det iaf jattebra har, dock borjar jag faktiskt langta hem lite.. =)

XXXXXXXxxxx
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0