Datorn lever och jag lever

Min kära morbror var så gullig och rensade hela datorn på skit, dvs virus och program som jag installerat av misstag eller utan att jag vetat om det...... Han rensade bort 8GB, pinsamt. Haha. Hursomhelst är jag väldigt tacksam över att den går snabbare än aldrig förr och laggar ingenting. Thanks!

Så nu kankse jag kommer tillbaka till mitt vanliga jag och spenderar mer tid framför den dumma burken, hoppas inte. Men jag vet inte vad det är, när man har tillgång till en dator 24/7 så kliar det i fingrarna för att skriva ännu ett meningslöst inlägg ungefär som detta. Men konstigt nog är det ju faktiskt hyffsat mycket folk som läser och hänger med, det är hur kul som helst. (:

Sååå.. What's new. Inte mycket egentligen.. Har bara tre dagar kvar innan 4 veckors underbar semester. Planerna för månaden ser väl ungefär ut som såhär (än så länge) :

Fira min fina pojkvän som fyller 21, en liten tripp någonstans kan också tillkomma. ;)
Åka utomlands med Malin Sjögren, tanken är underbara Grekland eller Side -Turkiet
Umgås med mina andra bästa vänner, hoppas på många grill-och-bad-kvällar,right?
Bara njuuuuta av den lediga tiden och plaska runt i poolen, om vädret tillåter det?!


Nehe, ni känner väl mig vid det här laget? Dags att krypa ner i sängen och kolla på en film. Dock händer det ibland(!) att jag råkar somna innan ens en timma av filmen gått. Men det är väl bara för skönt att sova ;) Haha. Vill nog inte ens veta hur många timmar per år jag spenderar i sängen.. WOOOOUPz. Hur ska ni tolka det där då? Booo, dags för sängen -sovtajm! 

X
Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0