back again

Har pratat en snabbis med mamma, och jag forstar henne nar hon sager att det ar tomt, tyst och trakigt nar jag inte har hemma. Okej, trakigt sa hon inte.. Bara lugnt och tyst. Haha!

hursomhelst har dagen varit jattemysig.. vi tog taget till basingstoke runt halv 11 och kakade en typ av engelsk frukost innan vi spenderade 3h inne pa primark. Sa jakla billiga klader, skor, underklader jaa allt. helt sjukt! sedan blev det lunch for att vila fotterna ett tag sedan bar det av till shoppingcentrat som lag precis brevid. Det jag fick med mig hit till Andover var bland annar;

# Linne, bikini, skor, smycken, maaasssaa underklader, nattlinne, 2 vaskor, sminkprylar, lappglans /fran primark.
# Klanning fran /fran top shop
# Sasong 1 och 2 av Gossip girl /fran hmv

Ar supernojd med alla saker, hihih. man ar som ett litet barn pa julafton. ;)


Kankse ska vara lite social nu,sedan ar det dags att sova! Imorgon kommer bli en riktigt bra dag. (igen!) Dagen kommer spenderas i soffan med syrran och gray's anatomy och ett tvspel som vi har hyrt for veckan, woho! Vill nog ta en tripp har i andover och kika in i top shop och new look, mina andra hem har i england, haha! kvallen kommer tillbringas pa nagon pub med alla deras vanner+jag, kommer bli superkul!

Trakigt att dagarna gar sa jakla fort har borta, dock saknar jag en viss David mycket. Sa det ska bli skont att komma hem om ett tag, men jag ar inte klar med england an pa ett tag ;) haha, take care my friends!

XXXXXXXxxxxxxxx
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0