You had me at hello

Nu är min dator som helt ny, igen(?).. Funkar bättre än någonsin, wohhoo!

Började morgonen med en powerwalk i regnet innan jag tog bussen in till stan för att möta Sjögren och Joline. Blev lite shopping på stan, fick med mig två snygga blusar som är tänkta att ha under en högkjol eller höga jeans. Lovelovelove! Blev sedan en sallad på Gröna grodan ute i solen för att sedan gå hem till Joline och snacka skit! Supertrevligt. Bussen åkte hem runt sju och tog en springtur ute i det fina vädret, yes you heard me! Två gånger på en dag, ibland blir man riktigt stolt över sig själv. (:

Väntar nu på att David ska komma över och göra mig sällskap innan det är dags för sängen, är ganska slut i kroppen! Förresten drar vi iväg till stockholm lördag-söndag jag och my love! Kommer bo på ett jättefint hotell och sedan göra något spännande på lördag. Kommer bli riktigt mysigt!

G'night!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0