Solen? Hallå?

Hur tråkigt är det inte att komma tillbaka till Sverige när det är sånthär piss väder? Blir tokig.. Ska lägga upp (nästan) alla bilder från Turkiet när donnan har tid att skicka dem till mig!

Har nyss släpar hem fötterna från min fina pojkvän som jag har bott hos sen jag kom hem, men nu är det dags att flytta till mig, home alone! Så med tanke på att ingen har vistas i mitt hus förutom jag när jag behövt något eller lämnat någor så ser det ut som ett riktigt rövarställe. Time to clean it up! Booo!!

Ikväll ska jag och David på bio, efterlängtade Harry Potter! Alla vänner bara suckar och skakar på huvudet när man nämner att man ska se den och tycker att det ska bli skitkul, alla utom Nilsson! ;) Haha. Jag ser i alla fall fram emot kvällen, sådäså. 


 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0