Semester.... helt själv..

Mornin! (:

Så jäkla skönt att ha semester, javisst.. Men jag måste säga att det är ganska segt att vara den enda av mina nära som är ledig, jag har ju ingenting att göra?!.. Skittrist.

Det står inte mycket på schemat idag, egentligen skulle jag, maria och Jennie på Fasion Pack ikväll och kika på Gustav. Dock ser det inte så ljust ut eftersom att mitt konto är hyffsat rensat och Maria är krasslig.. Ett måste idag är färga håret. Efter Turkiet har jag fått någon slags grå/brun färg på mitt hår som inte är en speciellt vacker syn. Hoppas mamma har tagit hem färg annars sitter jag illa till.


Dragen Michaela

Sitter på Davids dator och hitta den här bilden, haha det roliga är att jag knappt minns den, vi var på Frimis (Det förklarar väl varför jag inte minns) och jag som hatar och nästan alltid vägrar att vara med på kort satte mig fint i fönstret och drog till med ett försök av ett smile. Vad lite alkohol kan göra! ;)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0