Resfeber

Alltid, alltid, alltid och alltid får jag en sånn jäkla resfeber när jag ska iväg någonstans. Åker som sagt till Turklandet med Sjögren på fredag och jag är så nervös, redan nu. Buuu! Har börjat packat lite smått och är sämst på det, tar alltid med mig för mycket skor och klänningar. (Nu har jag gått ner från 9 par skor till 5 par!!) I'm goood. Kommer bli en riktig kanon resa känner jag på mig. (: Trotts att Björken inte följer med som vi hoppades på! ♥

Hade en superhelg i Göteborg med min David, kommer ett inlägg lite senare med bilder och skrot. ^^ Men just nu är jag för nervös för att sitta här och pilla med datorn, ska försöka göra över med min dumma nervositet och energi på något vettigt.

Take care!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0