Hello sunshines!

:D Vaknade upp på ett riktigt bra humör idag, vet inte riktigt varför.. (Kankse för att jag vaknade upp av min finaste man som kliade mig på ryggen) Hur som helst ska jag sätta igång och städa lite i huset för ikväll kommer några av mina vänner över för en grillkväll, kommer bli supermysigt! Ska också gå och handla lite för när man bor ensam hemma så är kylen inte sig lik, det ekar nog där inne....


Nu ska jag försöka förstå mig på hur man laddar ner musik, är sjukt kass på det och vet inte alls vad sällskapet vill ha.. Ska försöka att inte ladda ner töntig Michaela musik som det lätt kommer kunna bli.. Boooo!! Hoppas på att Malin kan komma lite tidigare med en hjälpande hand. (Dock inte med musiken dårå;))

Hörs senare!
X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0