Hangover

..Lite sliten idag, men bara lite.
Förresten så kollade jag och David på filmen The hangover eftersom att alla säger att den är sååååå rolig, fan vad besviken jag blev. Visst man skrattade lite då och då men det var verkligen ingen pangfilm, tyckte att det var lite utav en B film..

Hade riktigt kul igår, var som sagt och käkade med Malin på Hellas,mums! Efter det påväg hem till Kajsa stötte vi på Agnes och Moa och blev  på något sett övertalade att åka en karusell, jag skrek nonstop hela åkturen, var så jäkla rädd! Haha. Efter några timmar hemma hos Kajsa och några glas vin senare tro på fan att jag och Malin sitter i den där karusellen igen och tycker det är skitkul. Haha! Vilka idér man får för sig ibland. 
Kvällen slutade i alla fall på Strömpis, det var en jäkla lång kö för att komma in så det var riktigt mycket folk, sjukt kul! Slocknade  sedan i Malins säng runt tre, en riktigt lyckad kväll! :)


Kom ganska nyss hem nu och ligger i soffan och är lite seg.. Tänkte sova någon timma och sen ta en långpromenad, känner att jag behöver luft. Ikväll blir det nog att åka tillbaka in till stan för att gå lite på marknaden, eller är det ens marknad? Hur som helst ska vi nog åka lite karuseller, Jag, Sjögren, MiniSjögren och hörde talas om att Linda kankse skulle haka också, kul! Men först måste jag se till att få lite sömn!



Saknar Madde såå mycket! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0