Great day

Denna dag har varit hur bra som helst, började med att allt på jobbet flöt på med ganska lite folk men det lämnar plats till mer tjatter och pladder. Dock håller man på att dö av värmeslag besök i frysen har vi alla gjort minst 10 gånger var idag. Phu. Mötte upp Malin Sjögren på stan sedan och ganska spontant sådär bokade vi en resa till Turkiet, Alanya, och  vi drar nästa fredag! Woho, kommer bli så jävla underbart och jag längtar som fan. ;) Råkade även få med mig ett par skitsnygga skor från en skoaffär-som-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på..... Skitsnygga låga skor med nitar på, halva priset så det kostade 350, lätt värt! Kom hem och slängde mig i poolen, uppfanns inte luftkonditioneringen på bussar för länge sen?, sedan blev det är trevlig överraskning när mitt nyköpta löshår hade kommit i brevlådan. Min dag skulle vara perfekt om jag fick träffa min finaste man, dock jobbar han till elva ikväll.. & då vet vi ju alla att jag redan slocknat för någon timma sen, haha.

Hörs säkert senare

X


Kommentarer
Postat av: jjoahnniii

jag saknar dig <3

2009-07-08 @ 09:21:20
Postat av: jjoahnniii

jag saknar dig <3

2009-07-08 @ 09:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0