YAAYY :D

Nu har vi börjat betala resan till Teneriffa i påsk! Det är jag, min syster och våran mamma som ska åka iväg en vecka och sola, bada, shoppa, äta gott och dricka vin&drinkar, hur bra låter inte det liksom? Längtar så jäkla mycket! Dock är det ju ett tag kvar... Men de som väntar på något gott heter det ju! ;)

Jahapp, så var det fredag igen.. & jag ska bara vara hemma ikväll och ta det superlugnt (som jag gjort nu varje helg nu i säkert 2 månader..) till Lets dance. Kommer också få besök av Mallan ikväll, mysigt! Var hur länge sen som helst och jag behöver någon att prata lite skit med och umgås med när mina arbetskamrater är på personalfest. Så sjukt tråkigt att jag missar det, är verkligen helt depp.. :( Men Malin får helt enkelt göra min kväll! :D

Imorgon åker mamma och Janne iväg till Stockholm på någon mässa och stannar därt tills söndag kväll och eftersom att jag är så grymt rädd för att vara ensam hemma så kommer min kärlek hit och håller mig sällskap. Får se vad som hittas på då. :)


Nu ropar garderoben, måste få ordning på den.. Ser ut som att någon har lekt hela havet stormar där inne. Måste också rensa ut kläder som jag inte använder så inte mamma kan kontra med att "Kolla du har ju så mycket kläder i din garderob du behöver inte mer" när jag vill köpa nytt. Så ut med det gammla och in med det nya! & idag fick jag faktiskt hem en snygg grå kavaj från gina, perfect. Har också köpt en kortare variant också, men den kommer från lindex. (Tro det eller ej) Kommer bli snyggt till våren/sommaren.

H&M suger på att skicka iväg kläder man har beställt, det är över en vecka sedan jag beställde massa kläder och krimskrams och det har inte kommit än. Baaaaaa!

Pusssötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0