Vuxenpoäng

Dags att betala alla räkningar jag har plockat på mig på sistone, det har blivit en liten hög här på bordet. Tvräkning, h&m, mobilen och Cosmopolitan, baaa pengarna bara försvinner. 

Har knappt rört mig ur min säng idag, det är riktigt farligt att ha säng, tv & dator i samma rum det blir lätt att man fastnar i sängen. Men ska bara kolla klart på Top model Canada (finalen) nu sedan ska jag ta mig själv i arslet och gå ut på en promenad, behöver både luften och motionen. :)

Men ja, först räkningar!



Glömde bort att publicera det ovan innan jag gick ut och gick, så nu är jag tillbaka från promenixen! Har också hyrt en film, The Stangers. Egentligen förstår jag inte varför jag väljer en skräckfilm eftersom att alltid är så sjukt rädd när jag kollar på sånna filmer MED någon, mm justdet nu ligger jag ju här själv i sängen och halvgluttar på skräckisen. Varför gör man egentligen så mot sig själv? Haha,

IIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH,vad läskigt det här är :( Hatar himla skitlumpen, annars hade han legat här och hållt om mig. Baa... Dags att konsentrera sig på filmen, hah buuu. Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0